+421 233 070 457 info@frogpack.sk
0 ks 0.00 €

Váš nákupný košík neobsahuje žiadny tovar.

Reklamácia


Pri každej zásielke pred odoslaním starostlivo kontrolujeme jej správnosť a riadne zabalené. Predsa len sa ale môže stať, že sa prepravovaný tovar počas cesty poškodí, nedopatrením pošleme iný typ produktu, niečo v zásielke chýba a alebo vám objednaný tovar len nevyhovuje.

 

O všetkom nám dajte prosím vedieť prostredníctvom e-mailu info@frogpack.sk.

 

Vašou žiadosťou sa budeme zaoberať v pracovné dni najneskôr do 24 hodín. K rýchlejšiemu vybaveniu reklamácie nám pomôžu fotografie.

 

Ako postupovať v prípade:

1) Poškodeného tovaru

  1. a) zjavné poškodenie pri preberaní

Ak vidíte, že je obal tovaru poškodený už pri preberaní od prepravcu, tak zásielku odmietnite. Ľahšie sa nám bude spôsobená škoda prepravnej spoločnosti dokazovať. Ihneď vám odošleme nový balík. Poplatky za dopravu hradíte samozrejme len raz.

 

  1. b) skryté poškodenie

Ak neboli známky poškodenia tovaru na prvý pohľad zrejmé a zásielku ste prevzali. Tak sú pre nás kľúčové fotky poškodeného tovaru. Obratom nás kontaktujte a my vám zašleme nový tovar. Pôvodný obal s poškodeným tovarom si uschovajte pre ďalšie reklamačné konanie.

 

2) Prišlo mi niečo iné

Veľmi sa ospravedlňujeme, že ste v zásielke od nás našli omylom niečo iné, než ste si objednali. Okamžite nás kontaktujte na email info@frogpack.sk alebo volajte na +420 576 013 969. Ešte v ten istý deň chybu na naše náklady napravíme.

 

3) V zásielke mi niečo chýba

Veľmi sa ospravedlňujeme, ak sme do zásielky zabudli niečo pribaliť. Okamžite nás kontaktujte na email info@frogpack.sk alebo volajte na +420 576 013 969. Ešte v ten istý deň chybu na naše náklady napravíme.

 

4) Tovar mi nevyhovuje

  1. a) chcem ho vrátiť a vymeniť

O nevyhovujúcom tovare a žiadosti o výmenu nás neodkladne informujte emailom alebo telefonicky. Následne nevhodné tovar zašlite na adresu pre spätné zásielky: Frogman s.r.o. - ID 13666 P.O.Box 901 - Det. prac. Sihoť, 911 01 Trenčín.     Novo vybraný tovar odosielame po prijatí vami vráteného balíka.

 

  1. b) chcem ho vrátiť a zrušiť objednávku

O nevyhovujúcom tovare a žiadosti s úplnom zrušení objednávky nás neodkladne informujte emailom alebo telefonicky. Následne nevhodné tovar zašlite na adresu pre spätné zásielky: Frogman s.r.o. - ID 13666 P.O.Box 901 - Det. prac. Sihoť, 911 01 Trenčín. Finančné hodnotu objednávky vám vrátime po prijatí vráteného balíka.